Workshop: Merkwaarde & Branding


WIE je bent is belangrijker dan WAT je doet

Stel je voor. Er belt een man bij je aan, keurig in pak. Achter hem staat een vrijwel gloednieuwe

Mercedes SLS AMG. Hij biedt je deze auto aan voor 27.500 euro. Koop je hem?

Niet hè?

En als ie m dan nog een keer aanbiedt. Jij mag m zelfs hebben voor 22.000,-..of zelfs 18.000,-

Wordt z’n aanbod dan aantrekkelijker?

Niet hè?

Zo’n auto heeft een straatwaarde van misschien wel anderhalve ton en toch willen we hem niet.

Hoe komt dat? Ten eerste vermoeden we iets vreemds als iemand zomaar langskomt met een

supermooi aanbod. Te mooi om waar te zijn. Belangrijker is dat we deze man niet kennen. We

weten niet uit wiens naam hij handelt en waar hij voor staat.

Als de CEO van BMW Nederland een partij BMW’s met 15% korting is de hele partij binnen een dag verkocht.

Realiseer je. Het begint met je reputatie bouwen. Je MERK. Above-the-line communicatie is dat.

Het ten gelde van je reputatie doe je door below-the-line communicatie, ook wel sales promotion

genoemd. Sales promotion gaat ALTIJD ten koste van je merk waarden. Daarvoor is het nodig die

merk waarden eerst goed neer te zetten en vervolgens moet je die ook goed blijven voeden.

Hoe bouw je je merk.

 

Hoe bouw, vertaal en implementeer jij jouw merkwaarde? Op 22 september legt Roland Goos van Roger Group aan de hand van verschillende modellen uit hoe jij jouw merkwaarde implementeert!

 

Tijdens de bijeenkomst ga je aan de slag met de WHY HOW WHAT van je bedrijf en vertaal je deze naar een vorm én een verhaal. Voor de implementatie van het verhaal houdt je rekening met A.I.D.A (attention, interest, desire, action) én met de doelgroep die je wilt bereiken.

 

Schrijf je snel in, slecht 15 plekken beschikbaar!

Data & inschrijven

Er zijn geen data gevonden waarvoor je jezelf kunt inschrijven.